Yeaaaaaaaah

Här kommer fler bilder :)


Magic kingdom <3

Långben och kalle



Framför splash mountain


FAST !!


Åkte mad te party :D Från alice i underlandet. Bilden blev dock upp och ner.


Jens snurrade på bra


jag med ,.,

 

'

Man fick göra sin egen mr potato från toy story;D




Arga kvinnan ?


Sen öppnade sig himmlen ! slutade aldrig regna så vi drog hem vi halv fem. Länge sen man såg
så mycket regn.


Kapten krok och peter pan !


TASSELS - Maria montazami <3


bara för att dom alltid snackar om seventeen magasin i topmodel var jag tvungen att köpa en ^^


Candy !


En av tröjorna jag köpt :) Dålig bild men är iaf katten från Alice in wonderland

Lägger upp fler bilder i morgon :) Nu är klockan morgon hos er men natt hos mig.
God natt.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0