På väg

Sitter I bilen och skriver, har snott Jens iPhone och vill ha en even ! Blir kanske Att köpa en när man kommer hem. Dom är egentligen billigare i USA men då vet jag inte hur de funkar med abonemang och garanti. Är ju lite jobbigt att skicka den till USA om den går sönder. Nu börjar vi närma oss Louisiana. Eller är nog ändå ett tag kvar tror jag. Har snart läst ut boktjuven som jag lånade av Sandra , riktigt bra bok som alla borde läsa :) kommer säkert ha slut på mina böcker innan jag kommer hem till Sverige , får väl kanske köpa några på engelska . Är ju alltid bra att öva sig På engelska. När jag kommer hem känns det Som att sommaren borde vara gode nära , kan man kalla mitten på maj sommar ? Undrar om dom skrivit sommar schemet på jobbet ? Skulle vara kul att vete hur mycket jobb det blir . Sen lär de blir svin tråkigt att jobba utan Sara !! Men Jag får väl överleva. På ett sätt längtar jag inte till sommaren , då måste jag bestämma mig över hur min höst ska se ut. Ska jag stanna i Älvsbyn eller flytta ? Har ingen aning och vill helst inte tänka på det. Måste. Väl ta tag i det förr eller senare iaf. När vi kommer fram till Jens värdfamilj ska jag lägga upp en massa bilder som jag tagit. Jennie du får inte tänka dom där tankara du får inte falla in i gamla banor !! God jul

Kommentarer
Postat av: Anonym

tankar är bara tankar. även om dom kan vara grymt jobbiga. tänk på det istället

2010-05-09 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0