Orlando dag 3

Hello
Blev inget bloggande igår för Petter har dragit till key west och tog datorn med sig. Nu har dock min käre bror kommit upp till oss så snor hans dator. Igår toppade värmen ¨på ungefär 42 grader !
Blev då att fara till Florida Mall för shopping ;) Inhandlade mycket snygga kläder , ska ta kort och lägga upp sen.
Idag fick jag äntligen besöka Disney World !! Blev att börja med EPCOT. Disney world är gode stort och består av fem parker - MAgic kingdom, epcot, disney hollywood studios , animal kingdom + en vatten park. Skulle egentligen ha börjat med Magic kingdom efter som den är mest Disney. Men eftersom Jens kom idag så far vi dit i morgon :) Bokade en tre dagarsbiljett på disney så hinner med tre parker. SÅ nu svider det i plånboken , kostade ungefär 2100kr för tre dagar. Köpte även ett Autografhäfte så jag kan samla från alla Disney figurer ;) Idag kramades jag med törnrosa ^^
Efter jag kom hem från EPCOT blev det middag och sen ett besök på ett gode coolt hus. Huset är byggt upp och ner ! Innuti är det en blandning mellan bodaborg och teknikens hus :)
Här kommer lite bilder från Dagarna här :)
Stek !
Hattmakaren ? - provade fula hattar på JCpenney
cool ?
Alice
EPCOT
RAFIKI >3
EPCOT består till viss del av flera länder , här är den delen av mexico som var innomhus  :)
Det var grymt bra gjort eftersom det verkligen ser ut att vara utomhus.
Mulan
Till dig Camilla ;D
Blir mer bilder från Disney sen för min Kamera dog nyss när jag hade den i datorn ^^

Kommentarer
Postat av: Hulkis

snälla, säg att du köpte den där hatten jennie :D annars blir jag besviken på dig!

2010-05-05 @ 11:15:19
URL: http://rabiesrudolf.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad jag är avundsjuk på dig som får vara där! :)

2010-05-05 @ 22:46:12
URL: http://saramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0