Orlando dag 1

Hello sverige !!! :D

<sitter just nu på hotell rummet i orlando :D Började färden från sthlm i går. Efter 9h landade vi i chicago :)
Väl framme på flygplatsen hade vi sex timmar kvar att vänta tills vårat plan till orlando skulle gå.
Jag kan säga att jag förstår varför alla amerikaner är feta ! Beställde en liten cola vilket motsvarsde en stor cola ¨på Max ^^ Åt sen nå kyckling som var friterat/doppad i honung. kan ju bara säga att det är klarblå himmel oich typ 30 grader ute ;)
Nu ska jag visa ert lite bilder från resan och skriver mer ikväll !



´Min "Lilla" påse popcorn - chicagos flygplats

Typiskt <usa




Amish ^^

Chicago

Hotellet i orlando

Tur att vi inte bodde här ! ;D

orlando

Nutrilett släng dig i väggen !!

mumns !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0