nej

Hello

Min kropp vill inte vänja sig vid den här dagsrytmen. Den är fortfarande kvar i USA och jag sover bajs dåligt. Inte somnat före fyra nu två kvällar i rad...Gode drygt när man jobbar och börjat tidigt. Sen är jag alltid rädd att försova mig eftersom jag har en tendens att stänga av mitt alarm.
Sen är de sjukt varmt i min lägenhet och jag svettas som bara den hela tiden. Kan inte heller ha fönstrerna hel öppet eftersom pixie kan gå ut och falla ner. Imorgon måste jag införskaffa en fläkt ! Skiter i vad den kostar ska ha en !! Fan vad skönt med helg i morgon iaf , känns som om jag behöver det just nu. Ska umgås med Kajsa i morgon och sen lördag blir det kanis med brudarna :) Kommer bli trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0