Home

Hello

Då var man hemma i Sverige igen :) Både tråkigt och roligt på samma gång. Saknar alla i louisiana en massa ! Skulle lätt kunna åka dit på en vecka om jag hade haft pengar och möjlighet.
Min vecka gick idag från att ha varit gode chill till fullproppad ! Då menar jag verkligen full proppad !

Onsdag
 10.00 - arbetsförmedlingen (fråga mig inte varför jag ska dit, ringde nån snubbe från dom idag och ville att jag skulle komma och fixa nån ny handlingsplan , behöver den inte eftersom jag har jobb men får väl dra dit ändå)
13.00 - Träff med T i piteå
18.00 ? - Personal fest på jobbet

Torsdag 
07.30 - 16.30 jobb
18.00 - Fara och träffa malin och alla andra från klassen

Orkar inte skriva resten men ni fattar.. Fast jobb å andra sidan är ju aldrig helt fel ! Skönt att dra in lite pengar eftersom jag jobbat så pass lite nu i maj. Tur att jag fick tillbaka gode mkt på skatten iaf ! Kommer behövas ijuni. 
Idag när jag 05.30 entrade älvsbyns tågstation var jag gode trött. Liggvagnen som jag sov i kändes som en bastu och fick inte många timmars sömn. Sen att min kropp är helt fuckad pågrund av tidsskillnaden gör ju inte de hela bättre. När jag kom in i läggan tog jag en dush och la mig sen i sängen. Halv sov till tolv då det blev lunch på centrum med linn :) For sen upp på jobbet och hämtade mitt sommarschema som ändå är någorlunda bra :)
Mötte sen upp Camilla och drog sen tsm med Sofia ,lars och Emil till boden och badade ! Hatar egentligen att bada med mkt folk men vi hade gode trevligt ändå :) Måste nog göras om. Nu är klockan alldeles för mkt och jag ska lägga mig i sängen och läsa och sen sova !!!

j
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0