bloshomoshie

Hello

Förlåt för att jag suger på att blogga ! men har en till blogg vid sidan om den här som jag också ska hinna blogga på så de blir lite si och så med den här. Men ni får överleva !
Idag har de varit en gode chill dag. Började medatt hälsa på mormor ett tag, drog sen till lars och tod de gode lugn med han och björn. Sen kom martin och Camilla och vi for och inhandlade mat och gjorde tacos :)
Tacos är alltid lika gott och man äter alltid för mkt. Efter maten såg vi Bodyguard <3 Älskar verkligen den filmen , sådär lagomt härlig och bra :) Mot kvällen drog jag , sofia , Camilla , lars och Vicente till pålträsk för att grilla !
Blev även att man tog årets första dopp :D Var inte så kallt som jag trodde och de var gode uppfriskande haha.
Satt sen ganska länge och diskuterade vid elden och tog de lugnt. En skön söndag om jag får säga mitt :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok eftersom att klockan är två och jag vill inte vända på dygnet allt för mkt ! Har ju en förmåga att göra det ibland..
Jo just det , imorgon kommer ju jens olof hem efter att ha varit 10 månader i US and A. Blir trevligt att träffa lillbrodern lite.

god natt

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0