Big Fish

Hello

Godmorgon kära vänner.
Sitter på jobbet och har jobbat natt , bara en timma tills jag får gå hem ! Inatt har jag vårstädat hela storrummet och möblerat om :) Nu ser de iaf lite roligare ut.
IDag började jag min dag med att fara till Piteå för att träffa T. Vet inte vad jag skulle göra utan henne ! T är Mitt bollplank som står emot allt och som har svar på de mesta. Efter PIteå blev det att laga mat med Lars och Morgan :) Blev Salami Lasagne , mycket gott och jag lyckades tillåme få pojkarna att hjälpa till med disken. Hade tänkt att sova nån timma när jag kommer hem och sen fara till Vidsel. BLir nog att jag sover där och stannar tills i morgon. Ska nog tvinga pappa att se AVATAR med mig eller nån annan bra film.

Är det ingen som har en bra akvarie möbel att sälja till mig ? Har nämligen tänkt skaffa ett akvarium på ca 100 liter , men behöver en stadig möbel att ställa det på :) Så om ni  har en eller vet någon som har en kan ni ju skrika till ! Nu ska jag avsluta denna blogg och sätta mig och virka lite på min filt :)



J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0