Soho

Hello

Sitter på jobbet och jobbar natt. Hade tur som fick Sara på jouren ! Vi har sett bra filmer och gråtit en skvätt (iaf jag) Lill skorven drar ju till notge på söndag ! Kommer sakna hon massor. Kommer bli helt tråkigt på jobbet utan henne ju. Men jag får väl härda ut och så ser vi vad som händer till hösten :) man vet aldrig vars jennie lundberg kommer att hamna. Att jag är sjukt less på älvsbyn är ju ingen nyhet direkt...
Har fortfartande inte fixat mitt internet :( Så blir inte så mycket bloggande nu. Kan ju iaf medela att jag städade min lägga idag ! vaknade typ nio i morse och kände att nu är det nog med en stökig lägga ! Så tog först tag i all disk som samlats.. Städade hallen och toaletten efter det. Blev sen en rast ala shopping i luleå :) Hittade ett linne och en tröja på gina samt ett par strumpbyxor och ett par harems byxor på hm. Sen var jag ju självklart tvungen att besöka lagerhaus ! Lyckades komma ut med en hel korg med saker ;) Brukar lätt bli så när jag går in där. Skulle lätt kunna inreda en lägenhet med saker från bara lagerhaus och indiska ! Mina favvo butiker när det handlar om inredning. Sen är jag som många vet ingen inrednings människa utan mixar gode mkt. Tycker att de ska synas att någon bor i lägenheten också , bara snyggt om det är lite personligt. Brukar bli aningen trist om de bara finns ikea saker. Gillar ikea men de får inte bli för mycket. Med de här vill jag egentligen säga att jag kommer fortsätta ha mina posters med rob på väggen ;D


Köpte den här tröjan fast i vitt, har även den med leopard nedan

Sen det här linnet att ha under :)


och dessa byxor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0