Yes, it is enough. Enough for forever

Hello

Antar att ni vi de det här laget börjar bli vana med att jag bara bloggar på natten ;) Men sån är jag haha.
Den här dagen har varit riktigt bra ! Började med att sova, vilket visade sig var gode skönt.
Sen kom pappa och otroligt nog hade han med sig pluggarna till väggen ! Så nu har han skruvat upp både gardinstången och hyllan vid soffan :) Ska lägga upp bilder i morgon och visa hur det blev , är gode så nöjd iaf.

Sen när de var klart så for jag till camilla för att hämt Pixie. Blev att jag stannade där ett tag och så såg vi Beck ;D Den var gode så bra kan jag säga ! Kan verkligen rekomendera den till er ALLA. Efter det for jag till Kajsis <3 Vi snackade twilight, avläste varandras drömmar (kajsa hade nån drömtydnings bok) och såg Twilight;) Skönt med nån som förstår min besatthet av T.
Sen har jag även hunnit med att fixa mitt CV och söka ett jobb i Luleå. Tror inte att jag får de men man vet ju aldrig. Nu ska jag sova eftersom att klockan är mycket och jag är trött ! Sen tittar pixie på mig med en "jag vill sova nu kan du slå av spotify" blick ;)

Måste bara bjuda på några vackra bilder först :





god jul

j


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jennie man kan inte prata för mycket om Twilight.

2010-02-11 @ 20:24:00
URL: http://givemetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0