yeah !

Hello

Sitter på jobbet och har natten framför mig. Slutar om si sådär 8 h ! Mindre trevligt. Men de ger ju pengar så man ska ju inte klaga för allt i världen. Försöker ta mig in på Msn men den dumma saker vill inte fungera ! Är gode less på de nu kan jag säga. Har pratat lite med Rebecka också :) Alltid lika kul att snacka med dig :)
Snart ska jag gå och fortsätta se klart L-word , har börjar om på säsong 1 efterso mde var så pass länge sen jag såg den :) Då hade jag inte ens text till så nu förstår man lite bättre. Dock så borde jag egebtligen ha engelsk text så jag övar lite inför US and A. Vore ju inte helt fel inte.
Imorgon ska camilla göra mig sällskap i bilen när jag ska köra till piteå :) Hon skulle jobba så då liftar hon med mig. Det är bra ifall jag skulle bli trött under resan. När jag slutar i morgon bitti går jag inte hem utan far till mamma och sover istället. Orkar inte gå från mig till mamma med 4h sömn bakom mig ! Nog för att jag är en lat människa men ...

Pratade även med Kajsis idag om en massa skit som tyngt mig ett tag <3 Känns skönt att nån förstår precis hur jag känner. Längtar tills på onsdag då vi ska vara med varandra. Var ett tag sen nu :)
Ska försöka övertala kajsis om att vi ska Basta ! Dom har en skit snygg bastu nere i källaren som jag skulle kunna döda för (nästan iaf')
Nu blire L-word och lite annat. Skriver nog mer sen för att hålla mig vaken. Sovit dåligt nu i två nätter och drömde en mardröm inatt.

god jul

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0