wooooooooooooooooooohooooooo

Hello

Hur står det till där ute i bloggvärlden idag/natt ? Idag begav jag och camilla oss till piteå för att fixa ett pass till mig ! Men jag kan lova er att jag inte kommer bli insläppt i US and A ! :O Såg så sjukt ful ut på kortet att jag ville dö ! Sen kläcker kvinnan som jobbade där ut sig "det blev ju fint" HAHA. Längtar tills det kommer så jag kan skratta åt mig själv lite. Måste ju även berätta att jag var i luleå igår och inhadlade lite saker :)
Blev kuddarna på indiska som jag spanat in på internet <3 Blev riktigt glad när dom fanns. Sen köpte jag nya underlägg som är gröna som jag har i stor rummet :) Eftersom jag laddat min kamera ska jag ladda upp bilder på hur läggan ser ut imorgon :)

SEN PIERCADE JAG SMILEY IGÅR ! :D  FETT NÖJD

Just nu sitter Lars och Dan och läser upp en massa dryga frågor från nått spel ^^ Det går inte speciellt bra för mig ! :/ Ska springa och dränka mig i handfatet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0