velo

Hello

Idag har jag gjort en massa tråkiga men nödvändiga saker. Klockan ett begav jag mig till AF för att fixa till mitt CV. Sen gick jag på handelsbanken och förde över nå pengar som jag ska använda till min USA biljett. Sen fixade jag även ett Visa kort eftersom mitt kort jag har nu är sämst ! Så får antagligen det om några dagar.
Nu sitter jag hemma och inväntar nattens jobb ! :) Har även hunnit sova lite på soffan vilket var grymt skönt :)

Insåg nyss att jag inte kan sova nå längre än till tolv i morgon ! För ska ju till läkaren klockan ett . Bajskorv. Fan va trött ja kommer vara. Sen måste jag stressa som fan tillbaka så jag hinner till jobber klockan 3. Men jag ska väl lyckas med det också hoppas jag. På Onsdag kommer äntligen pappa hit med skruvar och pluggar till väggen ! DET VAR DÅ PÅ TIDEN SÄGER JAG BARA. moselimos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0