forever

Hello

Då var man tillbaka i  pärlan efter en dag i vidsel :) Var rikitgt länge sen jag var där så tyckte de var dags. Skulle fara dit oftare om jag inte hade pixie att ta hand om. Vill inte lämna bort henne allt för mycket.
Sitter just nu och lyssnar på lite låtar från Glee , mycket bra kan jag lova ! När jag får pengar nån gång ska jag ta och inhandla första säsongen. Har bara sett nått avsnitt så hade ju varit kul att se allt. 
Nu ska jag göra det roligaste som finns , nämligen att STÄDA.. 


to die for

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka till vakra Vidsel ;-) ps bilden var mindre vacker "nog så mager" kram ha en bra lördag kväll kram Karin

2010-02-27 @ 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0