sleep

Hello

Nu är de snart bara en och en halv timma tills jag får fara hem och sova !
Känner mig inte speciellt pigg på att köra bil till piteå. Har flera gånger övervägt att skippa det och skylla på att jag är sjuk. Men tror jag far ändå. Hoppas de går fort så jag hinner hem och sova lite innan jobbet klockan tre.
Känner på mig att jag kommer vara sjukt trött när jag slutar jobbet tio ikväll. Men de är så de kan vara ibland.
Måste kolla upp om man kan få reseersättning till piteå också. Är ju inte helt fel att sno lite skattepengar ibland !

Nu ska jag läsa lite och dricka lite te.


j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Positivt där.. du vill inte fara till piteå? Ovanligt. Hur vad det vi sa? Det blir inte bättre om man inte försöker.. Du kanske borde ge det en chans?

2010-02-09 @ 12:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0