salt

God kväll mina vänner och fiender !

Vet att jag lovade bilder på läggan har inte hunnit de idag. De får bli i morgon :)
Nu borde jag som vanligt sova eftersom jag börjar jobba 10 i morgon vilket är tidigt för mig ^^ Var de bara jag som tyckte att Pain of salvations låt i melodifestivalen var sjukt vacker ?! Ska lägga upp videon så ni kan lyssna. Tyckte även att killen som sjöng var snygg som skrutt ! Sådär lagomt chill stil också, jennie gillar.
Skypade även med bror idag :) Han uppmärksammade mig på att det bara är 70 dagar kvar till vi far till USA. Kommer nog bli grymt trevligt och kul att träffa bror min igen :) Jag och jens satt å kolla in Disneyland och vilka parker vi ska fara på <3 Längtar massor.
Längtar inte till måndag.. måste ringa massa jobbiga samtal bla till min samtalskontakt och sånt bajs. korv. Fast en rolig sak är ju att vi drar till västerås den 14 feb ! :D Inte illa det ! När Saras SAAB rullar på vägarna får man se upp ! ;)


Pain of salvation- Road Salt


god jul

j

Kommentarer
Postat av: Mamma

Västerås???

2010-02-07 @ 09:48:18
Postat av: Kajsa

Jag gillade också den låten och Salems låt. <3

2010-02-07 @ 13:00:21
URL: http://givemetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0