proppeliorppp

Hello

Sitter just nu hos Linn och tittar på när hon spelar nå roligt spel på wii ! ;D Klockan fyra börjar man jobba ! behöver verkligen alla timmar jag får. Ikväll är de bara jag och Sara som jobbar vilket känns grymt skönt :) Då döper vi om stället till Solbågen ;) Nej men jag och Sara äger på att jobba !
Fick sveriges blogg torka nu men om jag fortsätter skriva kanske jag kommer på nå vettigt !
Jag insåg nyss att jag vill ha en massa pengar att  spendera på diverse onödiga saker. Man blir ju lite påverkad när man lässer alla dessa storbloggar ! där det shoppas för fullt hela tiden ! Jag vill också vara rik och snygg ;) Typ dagens i-landsproblem tror jag.

Eh nu blev det tråkigt igen på skrivar fronten !

god jul


j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0