ohlalalallala

Hello

Jag vet att ni inte tycker om att läsa när jag drömt mina Twilight drömmar ! Men inatt var han där igen, Edward Cullen. Oftast brukar det vara Rob som kommer och besöker mig men inatt fick jag äran att möta vampyr karaktären. Lätt en av de bästa drömmar på länge kan jag säga. Skulle jag skriva allt skulle ni skratta åt mig vilket ni mest troligt redan gör. Men det sägs ju att ett skratt förlänger livet så de kan jag bjuda på !
Nej men okej , nog om det här nu.
Sitter just nu hos mamma eftersom jag var klantig nog att glömma nyckeln i läggan :O Porten min låser sig nio och jag sluta tio så de var bara att gå hem till mamma. Som tur var är Pixie hos Camilla :) Ska dit i morgon och hämta hem henne. Sen skulle Camilla ladda ner nya beck filmen så vi kanske ska se den, hoppas iaf på det.
Sen har jag och Sara lite andra små planer som vi sitter och smider på just nu ;) Kan ju inte säga för mycket nu haha. Kom även på att vi drar på Söndag (lördag) Kommer bli trevligt ! Får inte glömma att ta med mitt ikea presentkort ! :) Nu ska jag sätta mig och svara på lite kommentarer som jag inte vill publicera , ska även läsa en massa bloggar på bloglovin.

Komentar Svar till anonym :
Jag far till piteå en gång i veckan och försöker mer än någonsin.
Anledningen till varför jag inte var speciellt sugen på att fara dit idag var därför jag jobbat natt.


Hitta denna bild på mig som är från november 08
Min väska var gulare och armen finare.


God jul

j


Kommentarer
Postat av: Sara Li

Gullunge! Edward är kanske det finaste som finns i smyg ;) hihi. Böckerna är ju helt fantastiskt. Streckläste alla på en vecka, så himla fint.

Ska nog ta och komma förbi nån dag, har inga pengar på mobilen och så men jag hör av mig när jag är lite rikare = närmaste framtiden. Cherrykisses <3

2010-02-18 @ 12:29:08
URL: http://pandasara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0