NO WAY

Hej igen

Kände att jag kanske inte var vidare seriös i mitt förra inlägg.. Eller nått i den stilen. NU är klockan grymt mycket och ja borde inta sängläge snarast möjligt innan jag somnar vid datorn.
Dom senaste dagarna har varit bra dagar för lilla mig. Vet inte vad de beror på men orkar inte hoppas på något. Blir bara besviken om jag faller då. Självklart finns allt skit kvar men ja.. Vi får se vad som händer. Har även äntligen fått min läkartid som bara tog femtio år ! okej kanske krydda lite.
Ska dit på Tisdag så då får vi se vad han säger. Förhoppningsvis leder de till något bra :)
Just nu kliar min smiley piercing gode mycket å jag kan inte direkt klia tillbaka ! Dagens i-lands problem tror jag !



god natt !


j

Kommentarer
Postat av: Anna

det verkar ju vara så. jag blir så less. nåväl någon dag så kanske :)

ofta man glömmer sådant. och ärligt talat så känner man sig faktiskt väldigt bortglömd..

2010-02-06 @ 03:05:52
URL: http://krojm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0