moheeeenen

Helllo

Fortfarande saker som saknas på bloggen men inte haft tid att fixa de idag. Började dagen med att fara på jobbet :) Sen for jag och mötte upp linn på Konsum och vi handlade och hyrde film. Sen fick jag veta nå roligt också !!! :D Mycket trevligt ! :) Sen drog vi hem till mig och såg en gode bra film som var tjorvig ^^ Sen vid åtta kom Malin och joina oss ! :) En helt perfekt kväll tycker jag ! Synd bara att dom for så tidigt :)
Mer sånt här brudar !
Imorgon blir de att dra till stan med Sofia :) Kanske blir att man piercar sig också , men har inte riktigt bestämt mig än riktigt. Fårse hur de blir i morgon. Kanske köper mig nå fint till helgen ifall de blir utgång :)
Nu ska jag kolla lite på bra shopping ställen och sånt i Orlando ! Måste ju veta vars jag ska när vi kommer dit.



Malins kille !




j





Kommentarer
Postat av: Malin

Döööh BAH!!! Petter är tusen gången snyggareee!!!!

2010-02-04 @ 08:34:12
Postat av: Anonym

Nåt roligt?? Berätta, berätta!!!

2010-02-04 @ 12:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0