mind

Hello

Märkte nyss att man inte kunde se videon som ja la in med pain of salvation , men de är fixat nu ! Så nu kan ni lyssna på den underbara låten. Åh ikväll har vi sett A beautiful mind , den var så grymt bra och hemsk. Jag älskar sånna där filmer men dom får samtidigt mig att fundera en massa. Tycker russel gör rollen otroligt bra , han kan verkligen se ledsen och uppgiven ut. Så den filmen kan jag varmt rekomendera till er.

Imorgon börjar min och martins tävling ! Den går ut på att jag ska gå ner 5kg fett och han gå upp 5kg muskler och den som gör de snabbast vinner ! Han tror inte att jag klarar det men kommer spöa han fett mycket kan jag säga ;) Han kommer inte ha en chans mot mig. Så nu blir de seriöst med allt som heter mat !
Tänk om man kunde äta vad som helst utan att bli tjock. Då hade livet varit trevligt. Eller nått i den stilen kanske vad vet jag. Idag när jag handlade A beautiful mind köpte jag också filmen selma. En serie som svt gjorde förra julen, den handlar om Selma lagerlöfs liv :) Mycket bra var den. Gick fort att se eftersom det bara var två avsnitt. Det hände kanske inte speciellt mycket men jag gillar sånna där filmer ändå. Så den tycker jag också att ni kan se. Nu ska jag läsa en av de nya böckerna som jag handlade i luleå :) Tror jag ska börja med skumtimmen.


Sliten brud !

Var bara tvungen att köpa den


god jul


j

Kommentarer
Postat av: Mamma

A beautiful mind... Jag kan bara hålla med, den är jättebra!!

Tävling, det gillar vi :-) och självklart spöar du Martin :-)

GO GIRL!!

2010-02-08 @ 11:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0