m

Hello

idag blev de att följa och vara smakråd åt lars som skulle handla saker till läggan :) Gick gode fint. Sen for jag även och fixa mig en större ring till min smiley :D Så nu känns piercingen komplett !
Sen har jag spenderat kvällen hos kajsis , myste på i sackon och åt god taco. Sen hyrde vi även district 9 som jag tyckte var speciell men bra :) Höll dock på att avlida när jag skulle gå hem från kajsa ! Var typ -34 ute !!!!!!
Inte speciellt trevligt ! Var tvungen att stanna hos sara på jobbet och värma mig innan jag fortsatte.
I morgon blire hundprommis med sara och en massa tvätt. Har ju som de flesta vet lite mkt tvätt... MASSOR med tvätt. Kanske kan få bort nån maskin i morgon om jag har tur. ser nu att klockan är tre minuter över två på natten och jag borde verkligen sova ! kanske hinner läsa lite också :) Håller just nu på med andreas carlssons självbiografi. Riktigt bra. i morgon ska jag svara på alla era kommentarer, har varit sjukt lat !



j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0