lion


Hello

kom nyss hem från jobbet och ska snart fara dit igen å hämta dansken ! Sedan blire middag och spelkväll hos henne tror jag :) Har inte kunnat ladda upp videobloggarna från västerås eftersom jag inte hittra min mobil sladd till datan ! Om någon sett den eller har upplysningar som kan leda till att jag hittar den bör snarast kontakta mig !
Igår natt fick ja nå ryck och började bygga ihop ett lackbord från ikea och en lampa. Sen fixa ja om lite i läggan vilket säkert ingen gillar. Det ser lite speciellt ut men gode mysigt. Får se hur länge jag orkar ha kvar det. 
Nu måste jag gå å ta på mig nå vettiga kläder och sen dra upp på bågen. Bloggar nog mer hos dansken !

Igår var jag med bästa kajsa <3 alltid så kul att umgås med henne och man kan slappna av.


agyness deyn=cool brud !

j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0