courage

H e l l o

Vet att jag varit lite seg med bloggandet nu ! Orkar inte heller svara på kommentarerna. Eller de kanske jag vist gör men lovar inget idag ;) Lysnar på johnossi och drömmer mig tillbaka till Peace and Love.
Idag på jobbet sa dom att vi kan skriva upp om vi vill vara lediga nån viss vecka till sommaren. Fan vad skulle man ha gjort i sommar ? Är sjukt sugen på PL igen och typ Gotland. Om någon är På att göra nå trevligt kan ni ju höra av er till mig ! Är öppen för alla förslag som sträcker sig utanför norrbottens gränser !
imorgon bär de då av till västerås med Sara och Linda ! Kommer nog bli GRYMT trevligt :) Bara att förflytta sig från Älvsbyn är en lättnad. Nu ska jag se en film och packa lite till i morgon.







god jul

j


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni får en kul tripp :-)

kram karin

2010-02-14 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0