and ever

Hello

jag har blivit virkarnas mästare ! Har börjat virka på en filt som kommer bli grymt stor ;D Fick lite inspiration av lindas syrra som vi hälsade på när vi får mot västerås. Lär ju ta nån månad innan den är klar kan jag lova.
Jobb till elva i morgon ! är lite avis på alla som skulle festa ikväll, men sånt hinns med fler gånger. lite pengar är ju aldrig helt fel. har egentligen inte tid att blogga för ska springa tillbaka och se crocodile dunde ;D han är en riktig kille må jag säga !
Skriver mer sen


min tatuering innan den kom på armen :)


j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli skoj att se. Du får visa att du inte är lik mig i det fallet. Mina alster blev ju aldrig färdiga :-). Hoppas kvällen/natten går fort.

Lillpixie var väldigt charmig ikväll. Trots att jag ansträngde mig till max och gav henne mat, nytt vatten, busade med henne, kliade henne m m, så gick hon och la sig i Petters knä... Knaskatt :-). Vi var hos henne nästan 1 1/2 timme.

Kram

2010-02-27 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0