You had me at hello

Hello

Nu har jag tagit mig ändå till Vidsel :D
Var gode länge sen jag var här nu. Åker hem nån gång i morgon för ska jobba vaken natt å börjar nio.
Har varit och grattat min kusin som fyllde 12 år idag ! Tiden går gode fort ibland. Sen har jag inte gjort så speciellt mycket , förtärt lite te och pratat med Karin. Jag har inte ens prövat slå igång tvn :O
Imorgon hoppas jag få träffa Sara. Inte träffat henne på hela sommaren tror jag ! Gode illa. Tror jag ska göra er besvikna och inte lägga upp något videoklipp idag :O Kändes lite jobbigt att klicka upp youtube... Men vi får väl se.
Vet inte hur jag ska sammanfatta dagens körlektion. Allt gick väl egentligen bra förutom PARKERING . Jag är fan helt inkompetent när de gäller att parkera.. Men men de löser sig nog. Idag såg jag och Camilla Taran och den Magiska kitteln ! ;D Det är en Disney klassiker som inte så många har beskådat ! Gillar de n egentligen inte så mycket men den är gode rolig. Dock gode mörk ! :D Tror vissa barn i dag skulle bli rädda för den "Hornkrönte" som den onda figuren heter ;D Dagens barnfilmer är grymt töntiga. Barn i dag får ju inte så nå hemskt allt !
Nä tacka vet jag alla Gammla Disney filmer ! Jag som är ett riktigt Disneyfan har valt att inte se alla nya Animerade filmer som Disney gör eftersom jag hatar Animerat !! Animerat ser bara overkligt ut och tecknat är så mycket bättre. Sen ser jag självklart fiolmer som Ice age och madagascar men dom filmerna har inte Disney skapat. Disney kommer för mig alltid vara Tecknade filmer som skildrar kampen mellan de gode och de onda samtidigt som kärlek och vänskap tar en stor plats. Så när jag läste att det år 2010 kommer en ny tecknad långfilm från Disney blev jag överlycklig. Längtar tills "Prinsessan och grodan" som den heter kommer ut på bio.

Det absolut värsta barnprogrammet som finns är TELLETUBBIES !!! Det mest värdelösa program som existerar ! Förastår inte hur dagens barn kan tycka det är bra ! Det som egentligen är ännu värre är de föräldrar sonmväljer att köpa Telletubbies till sina barn. Fan köp bra barnfilmer och inte skit. Mina framtida ungar ska minsann inte se på nå fjant tv utan vi ska sitta och se på vanliga VHS filmer (observera att jag skrev VHS). DVD släng dig i väggen.

Dagens klipp (blev några ändå ) :


En vacker sång som dom beslöt att plocka bort ur filmen pocahontas (Disney såklart)

Det finaste klippet i Lejonkungen



 Sjönheten och odjuret
 

Kommentarer
Postat av: hulkis

Disneyfilmer <3<3<3<3 haha

2009-09-04 @ 00:34:37
Postat av: Mamma

Härligt inlägg och jag håller fullständigt med vad gäller Telletubbies, riktigt fånigt!!



Kramis

2009-09-04 @ 11:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0