våga

Hello

Ska nu försöka att ta mig ur min lilla blogg svacka som jag hamnat i ! 
Kan ju börja med att berätta att jag klarade körkortet igår ! Äntligen säger jag bara :D Känns gode skönt att ha det. Efter jobbet igår drog jag till Sandra och såg Idol. Sen Blev de piteå och Max med raggar Opeln ;)

Imorgon bär de då iväg till Åre på arbetsintervju. Har ingen aning om vad jag ger mig in på men tror de kan bli bra. Åker från Älvsbyn vid nio i morgon kväll och har inte packat nå. Får väl snabb packa när jag slutat jobbet i morgon. Hoppas nu man får det här jobbet, skulle vara grymt kul. Det enda problemet som jag nämt tidigare är ju min älskade katt Pixie. Jag vill så gärna ta med henne till åre men de går inte ! Sandra tål inte katter och de är ju inte så kul om hon typ dör i sömnen eller nå. Jag har så grymt dåligt samvete över att lämna Pixie i fyra-fem månader. Är nog jobbigt att lämna när jag ska till jobbet ! När jag köpte Pixie hade jag inte en tanke på Åre och allt det här. FAN FAN FAN. 
Så nu letar jag efter någon som kan ta hand om Pixie medans jag är borta. Jag tror att jag ska prata med farmor om det eftersom dom redan har en katt. Tror de kan vara bra för pixie att komma till nån som har mycket tid och kanske till nån som har katt redan. Ska prata med henne om det när jag kommer hem från Åre. Känns som jag skulle må bäst av att ha Pixie där.
Inser också att jag kommer sakna alla mina vänner här upp sjukt sjukt mycket. Främst Malin och Linn och hela grabbgänget + alla andra underbara människor. Början fan lipa bara jag tänker på att lämna dom ju. Jag tro inte folk förstår hur mycket mina vänner egentligen betyder för mig, Hur stor del av mitt liv dom utgör. Om ni inte kommer och hälsar på mig i Åre blir jag fett sårad.


fortitudo

j

lägger in ett klipp sen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har härliga vänner gumman!! De kommer och hälsar på!



Kram

2009-09-17 @ 23:04:08
Postat av: såfaja

om du flyttar så kommer vi sakna dig som tusan :)

2009-09-19 @ 00:55:18
URL: http://rabiesrudolf.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja gumman livet är inte lätt alla gånger... bara du gör det som känns rätt för dig och inte alla andra...man måste inte åka, men vill man prova ska man absolut göra det , bara det känns rätt!!!

Super kul med körkortet, nu är det bara ragga med Opeln (men var rädd om henne :-) )Få se om hon följer er till Åre..'Hoppas du haft en rolig helg

Kram Karin

2009-09-20 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0