Todiiloooo

Hello

Sitter hos malin och snor hennes data lite :)
Vi har Kollat runt på internet och sett det sista avsnittet på Paris Hilton BFF. Dock visste jag redan vem som skulle vinna :D Igår kom karin och pappa och fixade till i min lägga. Vi bör gardiner och sofföverdrag. Så nu är det mycket mysigare, perfekt nu när det börjar bli höst ! Blir en kort blogg idag , men skriver mer i morgon !

Jo just det , har körlektion i morgon så önska mig inte lycka till ! ;D


Dagens video blir ett klipp på über töntiga fjortisen Amandavardet !
Lyssna och njut ! :

Kommentarer
Postat av: hulkis

HAHAHAH! Jag dör! Vilken jävla cooling alltså xD jag blir fan rädd när jag ser och hör människan! :o

2009-09-03 @ 00:04:32
URL: http://rabiesrudolf.blogg.se/
Postat av: linn

Ehh hon måste ju ha nå grava problem.. mmmm..

2009-09-06 @ 09:32:17
Postat av: mona

Vad är hennes problem!!?

2009-09-16 @ 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0