tänk om

Hello

Så sitter man här igen, framför datorn och nattbloggar. Idag är de söndag vilket betyder att jag ska tatuera mig i morgon !!! :D Längtar som en liten gris kan jag lova.  Idag fick jag äntligen upp min lina på väggen. Så nu hänger det en massa fina bilder där :) Idag hart jag inte gjort speciellt mycket. Vaknade två och slöade till halv fyra då mamma kom förbi. Handlade lite mat på konsum och åt sen tacos hos mamma. Sen blev d eläggan igen för ännu mer slöande. Man kan inte göra annat innan man ska jobba natt :)  Sen så pluggade jag även lite körkortsteori :)
Nu är klockan ungefär 3 och jag slutar om fyra timmar. Tycker natten gått gode så segt idag. Dock så har jag äntligen gjort klart mitt album. Bestämde mig tidigare att jag inte skulle köpa nå nya scrappar saker innan jag gjort klart mitt första album. Dom sista sidorna blev dock gode fula men..
När mitt kort kommer måste jag nog besöka kontorsteknik. Såg att dom fått in en del fina saker :)
Imorgon får ni gärna komma och besöka mig i läggan ! behöver lite folk omkring mig nu när jag jobbat två dagar ;D Detta blev en sjukt ovärd blogg eftersom det intre står nå vcettigt alls.

JAG HATAR KÖRKORT

Dagens klipp: Video klipp från då jag gjorde min första tatuering <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0