Star

Hello

Försökte blogga från mobilen när jag var i Åre men de gick ej bra ! Ser ju nu att mitt inlägg aldrig kom upp. Iaf så var det en grymt rolig helg ! Lärde känna massa roligt folk och så :) Nu är de bara att vänta , Nån gång i veckan skickar dom ut svaren. Så då får vi se om jag får jobbet eller inte. Om jag inte får det behöver jag inte vara ledsen , Det var hela 3100 personer som sökte till skistar Åre 240 st fick komma på intervju (jag) och hälften av dom får jobb :) Men har ju som sagt sökt andra jobb med så de löser sig nog :)
Tyckte iaf att min intervju gick bra !

Dagens klipp :

 Det största inom Svensk fotboll ! ;D Iaf då...


Kommentarer
Postat av: sara

vad för jobb är det?

2009-09-23 @ 18:01:43
Postat av: idah

hoppas att du får det då :)

2009-09-23 @ 18:05:43
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ravelli är ju king!

2009-09-24 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0