key

Hello

Blev inte att umgås med Sara idag heller. Synd eftersom jag verkligen längtat efter att få träffa henne. Vid halv tre tog jag bussen ner till älvsbyn. Träffade Linn på fiket och pratade lite. Hon har ju varit i Grekland i en vecka och jag är inte de minsta avis ! Sen blev de min lägenhet och film, vi såg Girl interupted. Jag gillar filmen men den får mig att må ganska konstigt efteråt. Funderar om jag ska göra som alla andra, sätta lösenord på vissa inlägg. Tycker egentligen inte om att vissa läser min blogg jämt. Sen har jag ringt till banken eftersom jag inte fått mitt kort än. Fick efter om och men reda på att jag måste vänta till onsdag, JÄVLA BANK FITTOR.

Vet att jag får skylla mig själv eftersom jag tappade bort kortet men dom behöver ju inte vara så grymt sega. Tog med mig lite filmer idag från pappa som jag ska titta på inatt. Tror jag ska börja med Alla älskar Alice. En film som berört mig mycket och som beskriver många av de känslor som jag kände förr. Kan verkligen rekomendera den till er. Tror jag bloggar mer i natt.

j

(Dagens klipp kommer sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0