In the end

Hello

Ja vet inte vad man ska säga om gårdagen ! Skit samma iaf !
Det enda av värde var väl att det kom fram ganska många som gilla min tatuering :)
Fan jag hatar att blogga på mammas dator för man måste klicka jätte hårt för att alla bokstäver ska komma fram. Känner just nu hur arg jag är ! Vet egentligen inte varför. Måste snart gå till jobet också. Börjar kvart i fyra och jobbar till nio så ett ganska kort pass. Sen eftersom jag tvättade som fan idigare i veckan så har jag massor med tvätt att vika ! Typ hela min soffa är full. Måste göra det i kväll men de har inte blivit av eftersom min garderob rasade sönder så alla kläder och hyllor föll ner ! Sen samma kväll rasade min lack hylla ! bajs lägenhet !
Har fortfarande inte fått svar från Åre ! Trodde de skulle gå mycket snabbare , men men vi får väl se vad som händer.
Idag var jag tvungen att handla mat för har typ noll saker i frysen. DET är fan tråkigt att handla mat..

Dock så ska jag och Sandra fara och Shoppa på måndag !!! Har inte varit till luleå på år och dagar känns de som. SKA inhandlas följande :

* Jacka
* Skor
* Byxor
* Anna Anka ! ;D

Nu måste jag sluta , ska bara lägga upp ett klipp ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fan i kväll.... skönt att tvätten är ren :-)

Snälla inte Anna ANKA.....´Hoppas det blir en varm jacka om det blir Åre:-) sov gott

2009-09-27 @ 01:09:10
Postat av: Karin

Mycket fan i kväll....skönt med tvätten ren i alla fall;-) hoppas det blir en varm jacka, kan behövas i Åre......sov gott kram från jag

2009-09-27 @ 01:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0