om du lämnar mig nu

Hej

Det är snart första advent och de töar ute... Det gillar vi verkligen.
Har jobbat som en galning nu i typ två veckor. Skönt med lite mindre jobb nu i slutet av månaden. Jag gör inte speciellt mkt vettigt på dagarna. Är sjukt rastlös och tror jag ska fara till vidsel eller nått.  Pallar inte att sitta ensam i läggan hela dagarna. Fast om det blir vidsel måste jag be nån passa pixie. Måste lösa den biten känner jag. Såg att de kommit ut nya åre jobb på arbetsförmedlingen. Funderar på att söka dom. Inte hört nå från dom andra men man kanske inte ska ge upp.

Jag har ingen som helst aning om vad jag vill göra nu efter jul. Om jag ska få jobba kvar på regnbågen måste ja mest troligt läsa upp till undersköterska. Men jag känner inget direkt sug av att gå skola alls. Om jag nu skulle göra det så måste ja jobba samtidigt för annars kan ja ínte ha råd med läggan. Men kan ju inte heller jobb och plugga hur mkt som helst. Vill ju ha ett liv också. Jag kan inte heller säga upp läggan och flytta hem eftersom jag har pixie. I så fall måste jag antingen sälja/ha henne hos nån annan under tiden.
Mest troligt måste jag besluta mig om allt detta innan torsdag då de är P-möte på jobbet. FUCK.
Jag känner mig psykiskt utmattad och tankelös.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0