Och när jag vaknar

Hello

Nu sitter man i vidsel och tar de lugnt. Kom hit igår och åker hem nån gång i dag :)
Igår inhandlade jag lite scrapbooking saker från kontorsteknik ! Mycket behövligt eftersom jag inte haft så mycket saker. Jag tycker ändå nyttigheterna går bra. Har inte ätit nå godis/ chips iaf !!!  Men Är lite rädd för helgen dock :O Men nog ska vi klara det alltid.
Igår sökte jag ett jobb som personlig ass i Piteå. Tror inte jag får det men då har jag iaf gjort ett försök. Kan ju iaf medela att jag kommer jobba gode mkt nu i november :) Bra att de börjar komma in lite kosing på kontot. Måste ju som sagt försöka lägga undan lite pengar till USA resan. Kommer kosta gode mkt eftersom allt jag vill göra är svin dyrt ! Har i dagsläget 8300 kr till resan men bara biljettten går på 5000 så då blire inte mycket kvar.
Kanske kan lägga bort några 1000 från lönen i december...

Inte fått nå svar från nå jobb i Åre och börjat smått tvivla. Men än är hoppet inte ute och vi får se hur de går.
Nu ska jag tänka på barnen i Afrika och sluta klaga !

Dagens klipp : Loose change Part 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0