Högt ovanför gatorna i stan

Hello

Fölåt för att det inte har blivit några inlägg på länge ! Men har inte orkat blogga.
Kan börja med att berätta om lördagens Nära döden upplevelse. Vi var påväg till vidsel så vi sladdade av vägen med bilen och landade på taket ! Hängde upp och ner och fatta inte riktigt vad som hänt. Som tur var hade alla bälte och ingen gjorde illa sig. Var sjukt skakis efteråt och gode förvirrad.
Kommer sakna Raggar opeln ! <3 Den kommer alltid finnas i våra hjärtan.
Sen efter pappa hämtat oss for vi till Telle. Jag och Sandra har ju blivit riktiga telle människor på sista tiden ! Men det är aldrig fel att åka dit :) Spelade med andra ord och åt god mat.

Idag har jag jobbat på Parkskolan :) Alltid kul att jobba där. Sen blev det att fara till Malin :) Känns bra att vi pratat :) Sen när ja kom hem kom mormor förbi en sväng. Hon hade med sig Sallad till Semlan och Massa mat till Pixie ! Så nu slipper man köpa det på ett tag. Pixie är ju för övrigt snyggast, Idag la hon sig på tangentbordet och började att spinna :) Snygg kissen har blivit stora tjejen ju ! I natt har jag nästan varit lite sur för hon tog upp en massa plats i sängen ^^ Fick typ flytta henne hela tiden ;)
Annars vet jag inte riktigt vad som försigår i mitt huvud, orkar inte tänka efter iaf. Något som jag vet är att de blir Vidsel i morgon. Åker nog upp med Pappa och Karin efter dom simmat.
Nu ska jag sluta blogga och hoppa i säng, börjar halv sju i morgon på parkskolan så måste vara utvilad :)

Jag har sett varenda vrå av Sveriges land
Jag har härjat runt i loger och på Grand
Jag har letat efter ro för min skakande hand
Efter dig, efter dig, efter dig

Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
För dig, för dig för dig


j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fy farao vilken lördag , men allt gick ju bra.Fick ont i magen när jag såg diket ni var i i söndagskväll,ska vis i kväll när vi far hem.Ja nu får bettan fara till bilkyrkogården ;-(

Syns i kväll

Kram Karin

2009-11-03 @ 07:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0