HARE HARE HARE

Hallå

Hoppas ni förstår varför jag inte bloggar lika mycket numera.
Det beror helt enkelt på att jag inte har något internet i läggan ! Men ska väl orka skaffa det snart.

Igår var man ute på harjakt :D Eller ja kanske inte direkt men igår satt jag ute i mitt favorit träd och filosoferade.Brukar sitta där och läsa ibland, gode chill. HEMLIGT STÄLLE JAO ,  Då mötte jag sandra och skrämde henne lite. Sen såg vi en fet vit hare som jag förföljde en bit in på lomtjärn. Men men , en grymt oseriös blogg HAHA.

Men okej, igår var jag med linn och oliver. Vi såg film och hade det mysigt. Sen råkade ju mamma nästan släppa en stor fet påse med saker på oliver, VADÅ MÖRDARE ! DU BORDE SKÄMMAS GÅ OCH FIKA !!!!!!!!!!
! (vet att du kommer läsa det här eftersom du är en snokare )

Idag ska vi ha ssu möte, tror jag ? och så ska jag städa läggan. Sen kommer karin med några nya saker till lägenheten och med en ny gardin. Nu ska jag sluta blogga tror jag . DOBIDOBIDIOOO


Sorry men jag är mycket oseriöst idag....


HARSTEK !!!!


Kommentarer
Postat av: Snokande och elaka mamman

Tack gumman, snällt skrivet...

2009-05-05 @ 22:34:36
Postat av: Mamma igen

Till Linn om hon läser... Jag såg aldrig lille Oliver. Förlåt!!



/Annika

2009-05-05 @ 22:35:57
Postat av: Elaka & snokande mamman

Tack för trevliga kommentarer gumman...

2009-05-05 @ 22:48:46
Postat av: Linn

Till Annika Ingen fara.. Han är en tuffing så han kan ta sånt ! :)

2009-05-06 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0