Summer

Hello

Igår var man och handlade med mormor i piteå. Var tänkt att jag skulle köpa saker till balen men hittade inga smycken som passade. Istället blev det ett par jeans leggins, Vitt linne, Randigtröja , hatt och en till tröja. Kändes som jag fick unna mig lite shopping nu när jag nyss fått lön. Dock måste jag spara pengar nu eftersom vi snart ska på peace and love. Lär ju gå en hel del pengar där ;)
Idag blev man bjuden på middag hos Sandra , smakade mycket bra ! Känns verkligen skönt att sommaren verkligen är här på riktigt nu. Idag var de säkert 30 i solen och jag bara njöt ! var förbi Camilla en sväng och såg film och hoppade studsmatta  :) Vi var även upp till mamma så jag kunde hämta min internetbank Dosa , Man får ju inte glömma att betala räkningarna. Känns gode skönt att jag betalat dem iaf. Känns som att jag kan slappna av mer efter det. Den 15 juni har jag bott två månader i lägenheten. Känns otroligt bra. Jag hankar mig fram och har inte haft några problem med att betala min hyra på 2165kr. Känner mig grymt stolt över mig själv. Jag har alltid trott att jag skulle få problem med att bo själv. Att jag inte skulle kunna betala lägenheten eller inte klara av att vara själv. Men sen jag flyttade hemifrån har jag börjat uppskatta ensamheten mycket mer. Nu gör jag helt andra saker än vad jag brukade göra annars. Eftersom alla mina grannar är äldre människor så¨trodde jag att jag skulle få de jätte jobbigt. Trodde att de skulle vara sura och gnälliga. Men där hade jag fel ! Än har jag bara fått posetiva intryck av dem. Flera har frågat hur jag trivs i lägenheten och alla hälsar glatt i trapphuset och på gården. Allt med min lägenhet känns verkligen hur bra som helst ! Jag vet inte hur mycket jag kommer att få jobba i höst/vinter men orkar inte fundera på det nu. jag tar dagen som den kommer och problemen som dyker upp försöker jag klara av.


Kläderna jag köpte, allt är från Gina förutom hatten som kommer ifrån Cubus.
handlade även en till tröja men hittade ingen bild på den.

j

Kommentarer
Postat av: Snokande mamman :-)

Lilla älskade gumman!! Självklart klarar du dig! Du kan fixa allt, bara du vill själv! Oroa dig inte för hösten, det ordnar sig ska du se!

2009-06-03 @ 15:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0