LIVET

Hello

Hade tänkt att vi skulle skriva lite roligare saker nu. Fast ska snart springa beep testet vilket inte alls är speciellt kul. Kommer nog faila totalt. Dock var jag ju gode sämst förra gången. Så kanske har blivit bättre. HOPPAS. Sen hade jag ju tänkt fara till vidsel men kom på att jag skulle jobba. Men då hinner jag ju iaf tvätta i kväll :)
Blev ju nå cp när jag skulle tvätta sist, maskinen började bara köra av sig själv efter den var klar :/

Fan snart är det ju studenten med ! Allt går så grymt fort nuförtiden. Studentveckan kommer nog bli grymt rolig !  :D
Vill bara ha sommar och värme nu ! Men man ska kanske inte klaga på värmen eftersom de har varit gode bra väder nu.
Sen fortsätter jag att trivas bra i läggan :) Är inte lika mörkrädd som jag var innan iaf. Dock måste jag städa undan från igår eftersom killarna lämnade kvar allt skräp på bordet !!!!  INTE SNÄLLT.  Nu blir jennie inte en snell påååni.
Sen så måste jag be någon skruva upp mina gardiner ! Dom föll ju ner i förrgår natt :O Ni kan ju gissa hur rädd jag  blev, Visade sig att fäset som dom sitter i inte satt så bra. Pappa sa att vi nog sätta pluggar.


Men nu ska jag gå till gympan ! BUHU !! men ska fan springa som en tok och GE ALLT SOM JAG HAR FAN :D


pussåpull


Kommentarer
Postat av: häxan

hur gick testen?????

ja ingen Jennie dök upp i lilla Vidsel i dag!

Bäst du städar, kommer i morgon:-) med det svarta överdraget till sängen ska kolla om jag hittar plugg i garaget å får vi upp gardinerna igen:-)

2009-05-13 @ 20:55:40
Postat av: Mor

Jaja, det är bara jag vännen! Ville egentligen bara säga att håret blev jättefint, DU är jättefin! Åsså åker jag ju i morrn... Suck! Jag kommer att sakna dig gumman. Sköt om dig ordentligt!!! Många kramar från mamma

Ps. Du kan väl kolla att Smulan, Pelle och blommorna lever :-)

2009-05-14 @ 00:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0