flow

Hello

Har ju varit borta ett taf nu, men jag kommer återkomma inom kort jag lovar !
Helgen har varit riktigt bra. I fredags for vi och grillade hos knark. Sen for vi till mig och förtärde alkoholaltiga drycker ! FY JENNIE . Sen hoppade alla in i vicentes minibuss :D Men vi kom oss inte speciellt långt då ett däck höll på att lossna. Så vi fick vara till elinas pappa så han kunde skruva fast det. Sen kom vio ss iväg igen med piteå som målet. Vi hamnade på pentan som sög gode hårt ! Men vi hade trevligt ändå :) Lördag var man ganska slö men ägnade ändå  gode mkt tid till skoljobb. Gjorde klart mina APU uppgifter och en annan uppgift , skrev färdigt religionen, skrev mitt samhälls arbete om blodsdiamanter och gjorde klart mitt feta historie arbete. Så nu är mitt lill hjärta liiiiite lättare från skoljobb. Nu är de bara projektarbetet som ska göras klart. Boken är beställt och ja de flyter nog på. På onsdag fyller linn 20 :D :D:D:D:D:D:D:DD:D:D:DD:D:D:D:D:D::D:DD:D:D:D:D:D: De kommer BLI NICE !!! Hon ska få en jätte bra present av mig och Malin.  Känns gode skönt att allt ordnat sig inför balen också. Nu är de bara skor och en bil som måste fixas !

GE MIG EN MOPS FLICKA !



j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0