Dream

Hello


Sitter hos amanda och johnny nu :D passar på att sno amandas dator och internet !
Här fixas de hår för fulla muggar , nu är de magda som står på tur. Tror min klippning kommer bli gode så snygg !
Jag trivs verkligen jätte bra i läggan nu ! Gillar den massor och det är så skönt att bo själv :)
Idag dror jag på en "stor" handling. Så nu har man fyllt upp kylen lite.  Jag har som två stycken drömmar jag vill förverkliga innom en snar framtid. Den första är att åka till grekland. Råkade ju se Systrar i jeans 2 igen och de fick mig att vela dit !
Tänk så fint med de vita husen och de blåa vattnet :D Den andra drömmen är ju såklart mopsen kelly :) En fawn ska de ju såklart bli då :) Både drömmarna är dyra men ska försöka spara lite.


j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Drömmar är till för att förverkligas! Go girl!!

2009-05-07 @ 13:52:30
Postat av: Din kapten

Klart tjejen ska till Grekland! :)

2009-05-08 @ 16:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0