DOhg dream



Idag blir de då Piteå och Öjebyn igen. Vet inte men jag tycker de känns ganska meningslöst att gå dit varje vecka. Känns inte som att de ger mig så mycket. Gruppterapi är nog inte det rätta för mig helt enkelt. Okej de är bra att träffa folk som har samma problem men de känns som att man inte får gå lika djupt som jag vill. De känns som om jag skulle vilja prata mer om mig och vad jag känner. Men vi får väl se hur de går. Ska nog prata med Läkaren som jag träffade förra veckan. Han snackade om att jag skulle få träffa en psykolog i stället och jag tror faktiskt att det är bättre. Sen höjde han även min meds eftersom han tyckte de var en låg dos , inte så konstigt att jag tyckt den gett lite effekt. Men vi får se, får jag jobbiga biverkningar eller går upp mer i vikt ska jag trappa ner igen och byta till nån annan.

Men nu är de sommar och sol och alla ska vara glada ! Jag har jobb och en egen lägenhet :D

Hitta denna söta på google :)

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0