tråkigaste bloggen..

Jag har varit lat på sista tiden med bloggen, Men har nog inte varit på nå vidare blogg humör.
Dagen har varit ganska så bra :)  Gode chill i skolan eftersom en av våra lärare var sjuk ! På tatuerings fronten går de sämre. Har fan varit in till jeriz femtioelva gånger snart , och fan aldrig är de öppet. Ska terra han hela dagen i morgon. Vill verkligen ha min tatuering. Sen måste jag plugga som fan på körkortet med. Vill verklgien ha de till sommaren. Så mycket jag vill göra nu, men har typ noll tid.
Sen i kväll har man varit med linn och malin. Vi hyrde film och mojjsade på :) mycket trevligt. Dock blev jag lite fail och drog hem. Var lat om man säger så. Imorgon blir det att fara till nausta och vara där hela helgen :D LÄngtar massor . Kommer nog bli grymt trevligt. Sen är vi ju gode många den här gången. En annan trevlig sak är ju att jag är ledig i morgon. Men är bajstrött så kommer nog sova snart.  Nu märker jag att bloggen börjar bli tråkig. ska sluta medans jag är på topp ^^
Ha en trevlig kväll

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0