Tomater är gott !

Hej alla människor !

Visst var de snygga fest bilder ? :)
Har räknat ut att jag förbrännt räkmackan och chokladkakan som jag åt i morse ! Genom att städa lägenheten i nästan två timmar förbrännde jag hela 670kalorier ! Städning är verkligen bra. Sen följde jag Tyra Banks städtips , Ha klackedojjor på dig så får du mer träning. Sen att jag gick ner på byn och hem är ju också bra. Jag ska försöka att börja äta nyttigt nu igen. Vill verkligen gå ner 10 kg. Det är min dröm fast vet att de kommer ta tid. Ikväll kommer nog brudarna hit och ser robinsson :) Då ska jag bjuda på Gurk/morots stavar med Dipp . Självklart ska jag göra "smaldipp" på fil.
Förut har jag inte gillar dipp så då kunde jag inte dippa grönsaker utan tog chips i stället bara. Nu kan kan byta ut chipsen mot grönsaker ! Malin och jag bestämde igår att vi ska försöka äta sånt på helgerna när jag , linn och hon ser film och sånt ! Eftersom vi brukar ha en förmåga att sliska en hel del. Självklart kan man ju äta godis nån gång fast inte typ hets äta ! . Nu sitter jag här i en ganska fin lägenhet. Har nyss kommit i duschen och sitter halvnaken på sängen ;) Jag älskar verkligen att sitta i sängen ny duschad invirad i täcket ! Så grymt skönt. Jag bokstavligt talat knarkar sönder Dead by aprils låt Losing you , min nya favvo låt. De är ganska faschinerande vad folk kan lämna efter sig på fester. Förutom en massa ouppkorkade flaskor hittade jag Snyga Glasögon(som jag vet är morgans fast han kommer inte få tillbaka dem eftersom han slog sönder en lampa igår , csn kort , kortlekar och en massa annat skit ! :D Så de kan gå när haspen inte är på. Satt nyss och filade lite på mitt tal till NP i svenska :) kommer bli riktigt bra. Nu ska jag ta och publicera detta inlägg och avsluta med att säga att Monki har öppnar i Luleå ! Jennie är en glad tjej. Dock har jag vetat de ganska länge men ändå ! Nu får ni ha de bra och jag kanske bloggar i kväll om jag orkar

j

Kommentarer
Postat av: Malin

Grönsaksstavar, smaldipp och mini-tomater!!!

MUMS! :D

2009-03-21 @ 16:37:11
URL: http://jenecomprendspas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Är glasögonen typ orange-röda? Isf är de inte morgans utan mina.. :)

2009-03-22 @ 10:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0