One ring to rule them all ....

Malin har rensat bort massor av mina bilder från datan ! ;(  Så nu är jag kanske 200 bilder fattigare. Kanske ändå var lite bra om man ska tänka på min dators minne. Ska ändå lämna in den nästa vecka eftersom jag måste fixa ett nya skriv program. Sen kan de nog vara bra att plocka bort lite virus från den. Idag blir de nog vidsel. Inte varit där på länge så de är nog verkligen på tiden ! Sen ska jag intervjua min farmor , håller på med ett arbete om min egen historia. Funderar på att skriva om byn där farfar föddes eller nå. Jag ska ju också snart flytta i egen lägenhet ! Jag och mamma har kollar upp några och ska ringa och få be om att titta på en :) Ska nog handla lite "flytta hemifrån saker " på Ikea på fredag. Ska ju nämligen till happis med Malin , Linn , Ida och Anna . Kommer bli grymt kul. Så efter det kommer man nog hem med både de ena och andra. Sen ska jag nog följa med och festa i luleå. Iaf enligt avd vicente säger. Får väl se hur de blir med det.

j


Den enda roliga bilden jag fick ha kvar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0