lite tankar

Sorry det blev ändå en blogg igen. känner att jag vill skriva av mig lite . Just nu har jag jag en del framtidsplaner som jag ser framimot, För första gången på länge längtar jag tills framtiden. De första jag ska göra är att skaffa mig en lägenhet. Bara jag vet att jag får jobb på regnbågen under en längre tid. När jag har lägenhet blir de den efterlängtade Mopsen. Måste dock spara pengar eftersom en Mops kostar mellan 15.000-20.000. Men de borde jag kunna klara av ! 
Dock är jag lite orolig över jobbdelen. Vet ju att jag har jobb i sommar men vad händer sen ? Om jag inte har jag går jag ju typ under. Kommer inte palla att vara utan pengar. Men ska prata med dem på regnbågen och med Gun-britt , kanske finns plats som personlig assistent till hösten. Bäst hade de varit om regnbågen vill ha mig. Eh jag har suttit och ätit en massa chips i kväll. fet fet fet.  

M - Skulle du inte kunna gå med i nån viktklubb på internet ?
J-  Va ?!
M- Du skulle ju gå ner i vikt 
J- tack 
M - men ät nu inte nå mer godis . 
J-  död

Tack för den du , de värmde i hjärtat. Jag har nog svårt att älska människor nu. Hur fan ska jag bli bättre när du håller på såhär.  Du har sån dubbelmoral hela tiden. Blir bara arg och ledsen när jag tänker på dig. FUCK . Nu ska jag kanske vara lite social. Eller nått i den stilen. Eh , ja just de. Men i morgon kanske de händer roliga saker. Sorry men jag orkar inte tänka på så mycket just nu. Hade nyss ett Återfall , Helvete. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0