Just like a ....

God kväll mina vänner .

Förra inlägget blev en aning oseriöst tror jag :O
Så nu ska jag klara upp en del saker. Har otroligt mycket skolarbete att göra . Massor med plugg som jag inte orkar göra. Inte trevligt. Men de finns ju ljus i mörkret med. Imorgon blir de fest för hela slanten. Ska dock ta de gode lugnt den här gången ;D Som jag skrev tidigare har jag lämnat in min bild hos jeriz. Ska in till veckan och få en tid. Vi pratade lite om bilden och vad han ska rita om och så. Kommer bli så grymt fint ! :D Men vill ju inte att nån ska tatuera lika dant som jag så vill inte lägga ut bilden riktigt än tror jag. Men den kommer iaf att sitta på armen.
Är det nån förutom jag som gillar låten som spelas vid Robinsson trailern ? Var bara tvungen att ladda ner den idag ! Bäst att passa på innan IPRED går igång. Nu ska jag plugga vägmärken och sen sova !


Så här ser min INTE ut

God natt

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0