fly din fula fluga flyg och den fula flugan flög

Sitter här i sofias stuga i korre :D
Jag vinner första pris i flugdödning ! HURRA !  ni som gillar flugor bör nog sluta läsa denna blogg. 
Vi har precis sett filmen " house on the haunted hill"  En riktig klassiker för oss filmälskare. 
Jag är flugornas herre ! inget  kan stoppa mig , MOHAHAHAHA . 
Rippelainen är försvunnen under mystiska omständigheter , vi kan inte se honom  någonstans. Vi hör bara mystiska skrik som tros komma från huset. kanske är de barn ! Onda barn ! . Nej ack så får man inte låta. om de är någon som har upplysningar om var denne vackre hund kan befinna sig , kontakta genast mig eller sofia ! Vi behöver han för att lära oss hundens anatomi ! VI LOVAR ATT GE HITTELÖN I FORM AV MÄRGBEN OBS FÄRSKA !!! 
Nu hörde jag en fluga så min roll som jägare kallar , Ska ta och avsluta denna blogg nu . 
ha ett underbart liv mina små kryp älskare. Nu ska vi i stugan krypa ner och beställa hem ett kilo mjöl ! DÅ FÅR DU EN EFTERBÖRD OCH EN SKARVSLADD + ETT PENNTROLL <3

HA EN fin liten afton mina damer och herrar

Hälsningar flugornas herre och hans medhjälpare - rippelainen och hulken tha ? 



Kommentarer
Postat av: jennifer

Va söt blogg du har! =)

kram!

2009-03-04 @ 16:10:27
URL: http://jenilee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0