shop

Nu är jag typ glad !
Skorna är betalda och kommer nog om typ två dagar :D
Kommer bli grymt snygg i dom. Har nå dille på skor och vill bara ha massor. Sen är jag gode sugen på en kavaj som jag såg fanns på Monki. Måste ta mig till luleå nån dag och inspektera den. Kom på att jag typ fyller år den här månaden. När man var liten lägtade man alltid ihjäl sig och man kunde inte sova dan före. Nu känns de inte riktigt så speciellt.
Det känns som att 19 bara är ett drygt tal innan 20. Sen lyckades jag ju som vanligt shoppa en hel del när jag och Sandra var i Borlänge. Blev ett par röda shorts  , randig tröja , t-shit från gina , bikini, svarta skor och ett linne från HM. Lägger nog upp en bild på de om jag hittar bilder på allt. Orkar inte fota kläderna.


Lite halvtaskig bild på en del av shoppingen

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0