CLo

Hellu

Nu sitter jag i vidsel och papi. Igår hjälpte jag pappa och karin att klyva ved i tre timmar ! Jag hatar verkligen att klyva ved fast gjorde det ändå. Sen på kvällen blev det att spela fotboll i två timmar med amanda , johnny och alla pojkar + Elina ;)
Så igår blev det en riktig träningsdag !
Jag vill ha mina nya skor ! Eftersom jag är hos pappa kan jag inte hämta ut dom :( Men i morgon blir de älvsbyn igen så då kan jag hämta dom <3 Jag har börjat märka att min blogg har blivit gode tråkig. Lovar att jag ska börja skriva om lite mer roligare saker ! Om de nu finns nå roligt att skriva om. En rolig sak är ju att amanda cutta till mitt hår idag . Hade hunnit bli gode så långt men nu är det fint. Tackar för det !  Imorgon blir det möte i piteå och sen shopping tror jag. Hade velat hitta mig en kavaj ! Vill egentligen ha en från monki men vi får se. Laddar upp lite kläder från monki som jag vill ha :)

Dress
M
Monki

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0