stay with me ?

Hellu

Igår hittade jag en en blogg med jätte fina saker. Kvinnan som ägde bloggen sålde även saker till bra priser. Kontaktade henne och de visade sig att hon bodde i vidsel :O vadå ödet lixom.
Så nu har jag handlat två saker av henne , lägger upp bilder på det. Vet inte om jag skrev det i gårdagens blogg men jag "råkade" beställa fem filmer från cdon igår :O Det blev Inte utan min dotter, Jurassicpark 1+2 , Jävulen bär prada och en till som jag inte minns namnet på. Kände att jag bara var tvungen att ha JP 1&2 på DVD !
Såg nyss Donnie Darko. Gode mysko film egentligen.
Imorgon är jag ledig ! grymt skönt ska jag säga. Ska fan inte göra ett skit under dagen utan bara ligga och lata mig samt leka med Pixie. På kvällen därimot blit det Harry Potter med Kajsa på bio <3 Har längtat i över ett år efter att få se filmen. vqar ju egentligen tänkt att den skulle ha haft premiär förra hösten :O Men d¨blev det manus strejk så den flyttades fram.
Känner att de kommer bli en tung natt och jag är redan trött. Förstår om ni inte orkar läsa mina bloggar eftersom jag inte skriver om nå roligt.

En sak som kan vara roligt att veta är att min telefon är tillbaka. Inte den jag tappade bort utan min egen som var på rep.
Så nu väntar jag bara på mitt nya SIM kort. Förhoppningsvis kommer det på torsdag eftersom jag beställde det nyss.
Imorgon måste jag komma ihåg att skicka iväg brevet till A-kassan. Har äntligen handlat frimärken.

Mycket av min tid går ut på att fundera över vad jag ska göra till hösten. Både Malin och Linn vill till Norge men jag är inte så sugen på det. Känns inte som att jag vill bo i en skitig studentkorridor och jobba 24/7. Nog för att det ger mycket pengar men tycker inte det är värt det. Sen kan jag inte fara förens pixie blivit stor nog. Har ju iaf schemalagt jobb fra mtill början av september. Sen får man väl se sig omkring. Känner att jag inte får låsa fast mig på regnbågen. Förhoppningsvis hinner jag ta det där jävla körkortet innan jul ! HATAR KÖRLEKTIONER.
Varför har alla så panik med att komma iväg ? Varför måste man sticka de första man gör till hösten ? 


Pappersklockan med brodyr som jag köpt


Det blev ett bokomslag också :)

j

Kommentarer
Postat av: häxan

Kul med BÅDA telefonerna hörde jag.....undra vem som sa polisen.......

vem säger att man måste iväg direkt, det är normalt att även stanna på hemort ett tag om man känner för det:-)Härligt hoppas du postar brevet till A-kassan efter det blivit ett frimärke i hörnet:-)

Kram

2009-07-29 @ 15:54:27
Postat av: Mamma

Håller med föregående talare. Du har all tid i världen att se dig om. Du hinner! Gör det DU vill gumman! Känn efter!



Många kramar

2009-08-02 @ 23:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0